vrijdag 14 mei 2010

Vloeren worden geplaatst

Eindelijk kunnen de vloeren geplaatst worden in mijn huis. Woensdag heb ik in de slaapkamer de ondervloer geplaatst en vervolgens ben ik samen met mijn pa begonnen met het leggen van het laminaat. Dit geeft, zoals ik al had verwacht, een heerlijk gevoel. Voor het eerst heb ik het gevoel dat ik er echt bijna in kan.
Gisteren heb ik samen met mijn vriendin de vloer geplaatst in de studeerkamer. Dit betekent dat er nu twee kamers volledig een vloer hebben.
Dit weekend zullen we starten met het leggen van het laminaat in de andere kamers en kasten. Ook zal de laatste hand aan de badkamer gelegd worden. De douchekraan moet erop en de cabine moet geplaatst worden.

Hierbij wat impressies van het huis in de huidige staat:





1 opmerking:

  1. Ben je nou nog bezig met die vloeren... t schiet niet echt op he? Geintje. Maar word wel tijd voor een update op je blog schat! Kus San

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier je reactie...