maandag 10 mei 2010

Verwaarloosde blogbezoekers

Het is niet te geloven, maar liefst 1 maand heb ik niks van me laten horen. Schandalig! En dat heb ik geweten ook, veel collega's vroegen aan mij hoe het nu stond met mijn bouwproject. Helaas kon ik ze niet verwijzen naar dit blog, aangezien ik hier niks heb verteld.

Het gaat erg goed met het huis, de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst. En ook bij mijn project is daar niks minder van waar. Het afmaken van de badkamer na het tegelwerk verloopt niet geheel voorspoedig. De aansluitingen van het water zitten net iets te diep in de muur, waardoor de douchekraan niet juist is te monteren. Hier moeten we nog goed naar gaan kijken om dit op te lossen.

Het afmaken van de keuken ligt in handen van het montagebedrijf van de Ikea. Daar ben ik overigens niet geheel over te spreken. De afwerking met name laat te wensen over. Stukken niet goed afgekit, waardoor kieren blijven bestaan. Deuren die niet goed sluiten. Achterwand welke bol staat. Week 21 komt het montagebedrijf om de boel te corrigeren en Ikea zou nog met mij contact opnemen.

De woonkamer, slaapkamer en studeerkamer, kasten en hallen zijn wel reeds af. Op de vloer en nieuwe schakelaars na. De vloer welke een boel goed zal maken, komt aankomende woensdag. Dan kunnen er weer veel meters gemaakt kunnen worden. Ook speelt het kozijn tussen de hal en keuken nog parten. Deze moet nog met sierlijsten afgemaakt worden. Hiervoor moet ik nog contact opnemen met een timmerman.

Het zal niet lang meer duren nu. Al besef ik me heel goed dat ik dit eerder heb gezegd. Maar nu hoop ik echt dat het niet heel lang meer zal duren.

Morgen hoop ik wat foto's voor jullie allen te kunnen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie...